-->

24 Apr 2016

Sinopsis Filem Lu Mafia Gua Gangster

Sinopsis Filem Lu Mafia Gua Gangster Lakonan Kumpulan Zero

Assalammualaikum..
Filem Lu Mafia Gua Gangster adalah filem pertama Juara Maharaja Lawak Mega 2014 iaitu Zero. Filem ini sudah pun ditayangkan di pawagam mulai 21 April 2016 yang lalu. Filem Lu Mafia Gua Gangster ni dilakonkan oleh Atu Zero, Sharif Zero, Syaiful Zero, Saiful Apek, Dato Jalalludin Hassan, Zack Taipan, Zulkefli Ismail, Syanie dan ramai lagi. Filem ini bergenre Aksi Komedi dan diarahkan oleh Roy. Apapun jom layannn sinopsis ringkas filem ni kat bawah k..

Sinopsis Filem Lu Mafia Gua Gangster

Amir, Rosham dan Megat adalah rakan baik dan mereka masing-masing mempunyai impian dan angan-angan tinggi melangit.
Bagaimanapun hidup mereka mula menjadi kucar-kacir apabila salah seorang mereka terjumpa kotak berisi berlian yang merupakan milik mafia.

Berikutan itu, nyawa mereka kemudian terancam apabila menjadi sasaran mafia King dan Kong yang mahu berlian itu kembali.

1 ulasan:

  1. Tajuk dah gangster..tengok2 ada Jalaludin Hassan..hehe
    Dah jadi gerun nak tengok..sebab dia muka menakutkan..hehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017